VERZENDBELEID

DOORLOOPTIJD VOOR ZENDINGEN

Alle bestellingen worden binnen 1 tot 2 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden en/of geleverd op bepaalde officiële feestdagen. 

LET OP: onze normale levertijden kunnen worden beïnvloed door de wereldwijde uitbraak van COVID-19. Wij waarderen je begrip gedurende deze tijd en zullen je op de hoogte houden zodra je bestelling is ingepland om te worden verzonden. Aarzel niet om contact op te nemen met ons – we staan klaar om u te helpen.

VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJDEN

Climacom B.V. biedt kosteloze standaardverzending binnen Nederland en België voor bestellingen met een minimum aankoopbedrag van 100 EUR. Voor bestellingen met een aankoopbedrag van minder dan 100 EUR en/of bestellingen die buiten de EU moeten worden verzonden, geldt geen kosteloze standaardverzending.

Climacom B.V. zal zich in redelijkheid inspannen om de bestelling binnen de verwachte levertijden te leveren op het afleveradres. Als we te maken hebben met veel bestellingen of met andere onvoorziene omstandigheden, kunnen zendingen worden vertraagd. Houd rekening met extra dagen vervoer voor levering. Indien er een voorziene vertraging is in de verzending van uw bestelling, zullen we per e-mail of telefonisch contact met u opnemen.

Indien een verzending vertraging oploopt of niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zullen we u hiervan zo snel als in redelijkheid mogelijk is nadat de bestelling is geplaatst op de hoogte stellen. In dat geval kan u de overeenkomst kosteloos ontbinden.

indien u niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het product proberen af te leveren bij de buren of de volgende dag nogmaals aanbieden. Lukt dit niet zal het pakket af te halen zijn bij een afhaalpunt. Hiervan krijgt u dan een melding in uw brievenbus.

VERZENDING NAAR EEN POSTBUS OF EEN APO-/FPO-ADRES

We kunnen een bestelling alleen uitvoeren naar een afleveradres dat een thuis- of werkadres is in een van de landen die kunnen worden geselecteerd wanneer u het afleveradres kiest. We sturen geen leveringen naar postbussen of adressen van postkantoren van leger of vloot (APO- of FPO-adressen).

VERZENDINGSBEVESTIGING EN -TRACERING

Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een e-mail met verzendingsbevestiging en een traceernummer (traceernummer is alleen van toepassing bij bestellingen zonder installatie).

DOUANERECHTEN EN INVOERHEFFINGEN

Climacom B.V. is niet verantwoordelijk voor eventuele douanerechten en/of invoerheffingen op uw zending. Alle gedurende of na het vervoer van uw bestelling opgelegde vergoedingen zijn uw verantwoordelijkheid (zoals heffingen, belastingen, etc.).

SCHADE, ONVOLLEDIGE ZENDINGEN, VERLIEZEN OF ONJUIST GELEVERDE PRODUCTEN

We verzoeken u om onze klantenservice zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 24 uur vanaf het moment waarop u de bestelling heeft ontvangen) per e-mail, telefoon of via de contactpagina van de Website informeren indien u:

  • uw bestelling in beschadigde of onvolledige toestand ontvangt;
  • producten ontvangt die u niet hebt besteld; of
  • uw bestelling niet hebt ontvangen.

In deze gevallen zullen we besluiten hoe we de situatie oplossen. U moet ons altijd op de hoogte stellen van de bovenstaande situatie(s) en onze instructies afwachten.

Wij zullen de kosten dragen voor een eventuele vervangende levering en zullen er vervolgens voor zorgen dat de juiste producten worden verstuurd, vooropgesteld dat u volledig hebt voldaan aan onze retourzendingsinstructies.

Als u een of meerdere producten voor eigen rekening terugstuurt, zonder eerst contact met ons op te nemen en onze instructies af te wachten, kunt u de door u gemaakte verzendkosten niet van Climacom B.V. terugvorderen (en kan u Climacom B.V. niet aansprakelijk stellen voor de retourzending die plaatsvond zonder onze voorafgaande instructies).

Om ervoor te zorgen dat u tevreden bent, bieden we zo snel mogelijk een geschikte oplossing. Indien de bestelling is kwijtgeraakt tijdens vervoer of als u beweert dat u de bestelling niet heeft ontvangen (ook al blijkt ontvangst uit de traceergegevens), zullen we een onderzoeksprocedure instellen bij de desbetreffende vervoerder. Doorgaans wachten we eerst de resultaten van de onderzoeksprocedure af en sturen we u een nieuw product toe of betalen we u de aankoopprijs terug indien wordt bevestigd dat de zending door de vervoerder is kwijtgeraakt. U gaat ermee akkoord uw volledige medewerking te verlenen aan onze vervoerder tijdens de uitvoering van het onderzoek.

Het risico van schade en/of verlies aan/van de zending berust bij Climacom B.V. tot het moment van levering van de bestelling op het afleveradres, tenzij anders is overeengekomen. Indien er problemen zijn met de zending van een bestelling wegens een fout in het afleveradres die door de afnemer is gemaakt, kan Climacom B.V. niet aansprakelijk worden gesteld voor het (gedeeltelijke) verlies van de zending.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Als u vragen heeft over de verzending van uw bestelling, neem dan contact met ons op via de onderstaande gegevens. U kunt ons te allen tijde een e-mail sturen en kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m zaterdag tussen 8.00 en 20.00.

Telefoon: +31 (0) 6 133 29 466
E-mail: Info@climacom.nl

Vraag uw offerte aan!

Climacom neemt dezelfde dag nog contact op om uw wensen te bespreken.

© Copyright 2021 alle rechten voorbehouden. Design door Climacom B.V.